tirsdag den 27. oktober 2015

Mordet på øen rost til skyerne

Det var en sand fornøjelse at vågne søndag til hjerter og stjerner i et antal, jeg aldrig har set før.

Det har været nogle helt overvældende dage med lykønskninger, mails og telefonopkald, så det har været svært at følge med, og jeg har slet ikke nået at opdatere her på bloggen. Men naturligvis er jeg ovenud lykkelig for den modtagelse, Mordet på øen, har fået. 5 hjerter i Politiken, 5 stjerner i Jyllands-Posten, 5 stjerner hos Dagbladenes Bureau, 5 stjerner i Helsingør Dagblad, 5 stjerner i Flensborg Avis, og sådan kunne jeg - heldigvis - blive ved lidt endnu. "Der er smæk for skillingen i Michael Larsens nye hæsblæsende thriller, "Mordet på øen"," skrev Berlingske og havde så også nogle indvendinger. Men hvad gør det efter sådan en stjerne/hjerte-regn? Tusind tak for at have taget så godt og indsigtsfuldt i mod en roman, der bestemt indeholder nogle satsninger. Jeg er meget, meget lettet nu.

Ingen kommentarer: